Arkivtenesta i Bokn kommune forutset at alle saksbehandlerar i kommunen gjer seg kjent med rutinene og bruker dei aktivt. Leiar er ansvarleg for at saksbehandlerar i deira teneste får informasjon om kvar rutinar og arkivplan er tilgjengelege for at dei kan gjere seg kjente med dei rutinane som gjeld for Bokn kommune. Rutinene vil bli revidert 1 gong i året og også lagt på kommunen si intranettside lett tilgjengeleg for saksbehandlerar og leiarar. Generell saksbehandling:
Saksbehandling til politiske utval: Saker som skal avgjerast politisk, skal opp i eit utval, har eigne rutiner for korleis denne saksbehandlinga skal føregå. Desse er som fylgjande:
I politiske saker - saker som skal opp til politisk behandling i Bokn kommune men blir saksbehandla av saksbehandlar i Karmøy kommune, grunna samarbeidsavtale mellom Bokn kommune og Karmøy kommune, gjeld følgjande rutine i tillegg til andre saksbehandlingsrutiner:
Innsynskrav: Ved innsynskrav er det saksbehandlar som skal betene innsynskravet. Ved innsynskrav gjeld følgjande rutine:
|